Brosurile, revistele si cataloagele reprezinta mijlocul complet de informare despre serviciile si produsele oferite.
Nu mai trebuie sa tineti cont de limitarile spatiului in care doriti sa expuneti informatia, creativitatea nu este ingradita, iar clientii vor primi toate detaliile de care au nevoie.
Brosurile reprezinta un alt mod de a aborda aceasta prezentare de produse a unei companii, insa acest gen de publicatii nu se rezuma doar la a prezenta produse ci poate aborda si evenimente, fiind o combinatie reusita intre reviste si cataloage.
Brosurile pot fi tiparite pe diverse suporturi: hartii si cartoane dublu cretate, hartii si cartoane speciale, cu gramaje cuprinse intre 80-350 g/mp.
Catalogul ofera companiilor posibilitatea prezentarii unei game largi de produse, prezentate si detaliate pentru clienti.
Rasfoind un catalog de prezentare, potentialii clienti pot vedea toata gama de produse, servicii, precum si preturile acestora.
Tiparirea brosurilor si revistelor se poate realiza in policromie sau alb-negru. Specificatiile tehnice sunt cele care influenteaza preturile.
In primul rand, tirajul cataloagelor influenteaza pretul, numarul paginilor, formatul in care urmeaza sa fie tiparite si serviciile conexe pentru care optati.
Preturile pot fi calculate direct pe site-ul nostru prin intermediul calculatorului din aceasta pagina.
Coperta sau prima pagina a cataloagelor este unul dintre cele mai importante elemente, modul in care ea este conceputa influentand daca brosura va fi deschisa sau nu.
Partea grafica trebuie sa fie atractiva, sa starneasca dorinta de informare si curiozitatea clientilor.
De obicei brosurile folosesc carton de 300g lucios/mat pentru coperta. La interior se utilizeaza hartie de 90g sau 170g lucioasa/mata.
Daca sunt multe pagini se recomanda o hartie mai usoara si mai putin voluminoasa cum este cea de 90g/mp.
Finisarile de legare sunt uzual prin capsare sau brosare cu termoclei pentru un volum mai mare de pagini la interior.